לחץ כדי לגלות את התשובה

שאלות בנוגע לגישור במרכז

כמה זמן אורכת ישיבת גישור?

ישיבת גישור היא מינימום 3 שעות.

האם אני יכול להגיע לגישור עם מלווה?

באופן עקרוני בחדר הגישור נוכחים כל מי שיש בידו לסייע להביא את הצדדים לפתרון. כלומר, הצדדים בעצמם, המגשר, מומחים (אם יש צורך), עו"ד – אם הצדדים מיוצגים. יש להודיע למגשר מראש אם ברצונך להגיע עם מלווה, שאינו קשור לסכסוך.

האם אני צריך להגיע לגישור עם עורך דין?

אין חובה או צורך מיוחד להיות מיוצג או להגיע עם עו"ד להליך הגישור, הואיל ובגישור הצדדים הם אלה ש"מחזיקים במושכות", כלומר הצדדים עצמם הם אלה שיתבקשו להציג למגשר את הסכסוך במילים שלהם ממקור ראשון. חשוב לזכור כי חדר הגישור אינו אולם בית המשפט והמגשר אינו שופט.
כמובן אם צד מיוצג ומעוניין בליווי עו"ד, רשאי הוא להגיע עמו. בנוסף, חשוב לציין כי הצדדים רשאים להתייעץ עם עו"ד בכל שלב בהליך הגישור.

האם אני צריך להגיע לגישור עם עורך דין?

אין חובה או צורך מיוחד להיות מיוצג או להגיע עם עו"ד להליך הגישור, הואיל ובגישור הצדדים הם אלה ש"מחזיקים במושכות" כלומר הם אלה שמציגים למגשר את הסכסוך במילים שלהם, כתבי טענות (כתב תביעה וכתב הגנה) אינם נחוצים וגם לא הצגת ראיות. חשוב לזכור כי גישור זה לא בית משפט והמגשר אינו שופט.
כמובן אם צד מיוצג ומעוניין בליווי עו"ד, רשאי להגיע עמו. בנוסף, חשוב לציין כי הצדדים רשאים להתייעץ עם עו"ד בכל שלב בהליך הגישור.

האם יש משמעות מי יהיה המגשר במקרה שלי?

כל מגשרי מרכז  הם מגשרים מקצועיים ומנוסים, שעברו הכשרה מקצועית ומעמיקה בגישור. צוות המגשרים שלנו נבחרו בקפידה לאור ניסיונם והיכרותם עם עולמות התוכן מהם הגיעו. מגשרי המרכז הנם בעלי השכלה ורקע מגוון במטרה לתת מענה רחב לכלל לקוחותינו. אנו מצוותים מגשר בהתאם סכסוך הספציפי שלכם.

איפה הגישורים מתקיימים?

ישיבות הגישור במרכז  מתקיימות במגדל עזריאלי שרונה, בכתובת מנחם בגין 121 תל אביב – יפו. לפרטים נוספים נא לחץ.

חשוב לי לסיים את הסכסוך מהר, מה רמת הזמינות שלכם?

מרכז   חרט על דגלו שירות מהיר, יעיל ודיסקרטי.
אנו יודעים כי צדדים פונים אלינו בסיטואציות רגישות ונפיצות, הדורשות מענה מהיר ואף מיידי, על מנת למנוע את הסלמת הסכסוך.
התקשרו עכשיו לטלפון 054-3452255 או שלחו פנייה אלינו ואנו נחזור אליכם בהקדם. אנו נעשה מאמץ לתאם מועד המתאים עבורכם בהקדם האפשרי.

מה היתרון הגדול בגישור במרכז WeAgree?

אחוזי ההצלחה שלנו מדברים בשמנו. רובם המכריע של הסכסוכים המגיעים למרכזנו מסתיימים, בדרך נעימה ומכבדת, בהסדר גישור ופתרונות מוסכמים, המשקפים את האינטרסים של כל צד לסכסוך.

אני מעוניין בגישור ולשים סוף לסכסוך! איך מתקדמים?

זה עתה עשיתם את הצעד ראשון לפתרון הסכסוך. מוזמנים להתקשר עכשיו 054-3452255 או ליצור קשר ואנו נתאם עבורכם מועד לישיבת גישור.

אבל אני לא מעוניין לדבר עם הצד השני לסכסוך, איך בכל זאת נוכל להתקדם?

מרכז  מעניק שירות תיאום ומידע המתבצע מול הצדדים.
לאחר פנייה של צד אחד למרכז הגישור, ולבקשתו, נציג המרכז יתקשר לצד השני ויספק את כל המידע הנדרש אודות הליך הגישור ועלותו ויבדוק מולו את נכונותו להשתתף בהליך גישור לצורך סיום הסכסוך. במידה והצד השני מסכים יתואם מועד לישיבת הגישור. 

לחץ כדי לגלות את התשובה

שאלות כלליות בנוגע לגישור

למי מתאים גישור?

גישור מתאים לכל מי שמצוי בסכסוך, ומעוניין לסיימו בצורה מהירה דיסקרטית ויעילה. ניתן לפנות לגישור עוד טרם הגשת תביעה.

למה לי לפתור את הסכסוך דווקא בגישור?

לגישור יתרונות רבים, בין השאר אחוז הקיום של הסדרי גישור הוכח כגבוה לאין שיעור מזה של פסקי-דין, ובכך מהווה אלטרנטיבה יעילה, מיטבית, וחסכונית לפתרון סכסוכים לעומת ניהול הליך משפטי.

עצם העובדה שאני מסכים להשתתף בגישור, זה אומר שוויתרתי על זכויותיי וטענותיי כנגד הצד השני?

ממש לא! עצם ההשתתפות בגישור אינה מבטלת זכויות או טענות שיש לכם כנגד הצד השני לסכסוך. הזכויות והטענות שלכם נשמרות אם תבחרו שלא לסיים את הסכסוך בהסדר גישור, ותפנו לאלטרנטיבה אחרת של פתרון סכסוכים (בית משפט, בוררות).

מה זה 'גישור בשניים' או 'גישור בזוג'?

'גישור בשניים' או 'גישור בזוג' כשמו הוא הליך גישור שמנוהל על ידי שני מגשרים, במקום מגשר אחד. על יתרונותיו של גישור בשניים מוזמנים לקרוא את המאמר שלנו יתרונות הגישור בשניים.

כמה זמן אורך הליך גישור?

הליך גישור עשוי להסתיים בישיבה אחת או יותר. אורכו של הליך הגישור תלוי במספר גורמים, למשל: מורכבות הסכסוך, מספר הצדדים לסכסוך, בשלות הצדדים לסיום הסכסוך ועוד. במקרים של סכסוכים מורכבים, מומלץ לבצע את הליך הגישור בישיבת גישור מרתונית, בסיומה נחתם הסדר גישור.

האם צריך להביא לגישור מסמכים כלשהם?

חשוב לזכור כי הליך גישור אינו דומה להליך משפטי, כלומר אין צורך להציג ראיות. יחד עם זאת, אם אתם מרגישים שיש מידע או מסמכים חשובים שאתם רוצים להציג מוזמנים להביא אותם אתכם לישיבת הגישור.

למה כדאי לי לחשוף טענות ומידע, כאשר אני לא יודע אם הגישור יצלח?

ככל שהצדדים ישתפו ביותר מידע כך גדל הסיכוי כי ניתן יהיה להגיע להסכמות ולסיים את הסכסוך בהסדר גישור. בהליך גישור הצדדים והמגשר מתחייבים לסודיות בנוגע לכל מה שנאמר ומוצג בחדר הגישור. בנוסף, קיים חיסיון על הליך הגישור, כלומר כל מה שנאמר, מוצע ומוצג בהליך הגישור אינו קביל ולא ניתן להשתמש בו כראיה בבית המשפט (הליך אזרחי). 

האם אני יכול להפסיק את הגישור?

כן, הצדדים וכן המגשר יכולים להפסיק את הליך הגישור, בכל שלב.
המגשר מוגבל בהפסקת הליך הגישור במקרים מסוימים, בהתאם לתקנון המרכז ולדין בישראל.

כמה זה עולה?

מסלולים ועלויות

ישיבת גישור
₪600/ שעה
ישיבת גישור
מינימום 3 שעות
מגשר אחד
סך הכל 1,800 ש"ח + מע"מ לצד
ישיבת גישור מרתונית
₪500/ שעה
ישיבה מרתונית אחת
FIX PRICE של עד 10 שעות
מגשר אחד
סך הכל 5,000 ש"ח + מע"מ לצד
חבילת ישיבות גישור
₪550/ שעה
עד 4 ישיבות לניצול תוך חודש
12 שעות
מגשר אחד
סך הכל 6,600 ש"ח + מע"מ לצד
גישור מהו"ת
₪400/ שעה
ישיבת גישור לאחר פגישת מהו"ת
שעתי
מגשר אחד
מחיר הנו עבור צד ואינו כולל מע"מ